Kompleksowa i fachowa obsługa księgowa bez konieczności wizyty w Biurze Rachunkowym KONKRET w przystępnej cenie!
JAK TO DZIAŁA?
Krok 1
Na początku szacujemy ilość dokumentów i wspólnie ustalamy warunki współpracy.
Krok 2
Przygotowuję umowę i podpisuję ją elektronicznie. Umowę przesyłam Państwu mailem. Następnie podpisują ją Państwo i odsyłają do biura. Istnieją dwie możliwości podpisania umowy:
1. elektronicznie poprzez np. podpis zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny,
2. tradycyjnie poprzez wydrukowanie umowy, podpis odręczny i przesyłanie pocztą tradycyjną na adres Biura.
Krok 3
Sporządzam i przesyłam Państwu elektronicznie dokumenty, które należy złożyć w urzędzie skarbowym w związku z podpisaniem umowy z moim biurem rachunkowym.
Krok 4
Przesyłają Państwo dokumenty księgowe w formie skanu, kurierem lub tradycyjną pocztą.
I tutaj są możliwe 2 opcje:
a) Otrzymuję od Państwa dokumenty w wersji elektronicznej np. zeskanowane do formatu pdf (w przypadku tej formy współpracy oryginały faktur pozostaną w siedzibie Państwa organizacji).
b) Wysyłają Państwo dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem (przy tej formie współpracy oryginały faktur będą przechowywane w Biurze Rachunkowym).
Krok 5
Wszelkie informacje o naliczonych podatkach do zapłacenia, składkach ZUS oraz moją fakturę otrzymują Państwo w jednym mailu po zaksięgowaniu dokumentów. W przypadku wysyłki dokumentów w formie skanów otrzymują Państwo także wszelką dokumentację księgową, którą Państwo drukują i przechowują wraz z oryginałami faktur Państwa organizacji.
Deklaracje podatkowe, w tym. m.in. pliki JPK są wysyłane przeze mnie do urzędu skarbowego w wersji elektronicznej. Wszelkie konsultacje odbywają się przez Internet oraz telefonicznie.
ZALETY
– Wygoda – Przystępna cena –